Tuesday, June 05, 2007

Έχουμε και λέμε...

Πρέπει να τελειώσεις αυτόν τον πελάτη, επείγον SOS καιγόμαστε. Οκ βρήκαμε μια αρχή.

Με εκείνον τον πελάτη τι έγινε τελείωσε? Δεν τελείωσε, γιατί δεν τελείωσε, μα αφού διακόψαμε για τον τάδε πελάτη. Πρέπει να τελειώσει άμεσα. Έπρεπει να έχει τελειώσει χτες για την ακρίβεια και όχι αύριο, οκ. Πάει η αρχή μας ξανά μπήκαμε μέσα στο χάος. Κανόνισε για την επόμενη εβδομάδα πρέπει να είναι έτοιμος και ο τούδε πελάτης.ΜΜΜΜ, για να τελειώσει ο τούδε πελάτης θα πρέπει να δουλέψω απο αυτήν και την επόμενη εβδομάδα και πρέπει να τελειώσω και όλους τους άλλους πελάτες...ΜΜΜΜΜ καλά δεν ξέρω τι θα κάνεις πρέπει να τελειώσουν....

Πόσο μου αρέσουν αυτά τα managerika levels. Είναι καταπληκτικά.Το όλο σκηνικό μου θυμίζει την παροιμία, λέει το αφεντικό στο σκύλο του και ο σκύλος στην ουρά του. Ο σκύλος είμαι εγώ φυσικά ;).

Λύση βρήκα, κλωνοποίηση. Να με κλωνοποιήσω και να βγάζω τετραπλάσιο όγκο δουλειάς. Δεν θα κολλάω και ένσημα στους κλώνους μου οπότε όλα μέλι γάλα.Όλα για τους πελάααααααααααααατεεεεεεεες μου.


Ρε ουστττττττττττττ

Μια μικρή αφιέρωση για όσους τρέχουν με τη δουλειά τους, όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.

3 Comments:

Blogger bluesmartoula said...

19 χρόνια περνάω τα ίδια και τα ίδια. Και τη λύση που βρήκες, άστη. Την είχα σκεφτεί εγώ πρώτη εδώ και χρόνια, αλλά ο κλώνος μου ήταν ρεμάλι και τεμπέλαρος...χαχαχα
Κατάλαβες τι έπαθα? Και μετά έπρεπε να τρέξω τριπλάσια για να διορθώσω και τις βλακείες που είχε κάνει ο κλώνος... Καλησπέρα γάτε...Χαίρομαι που είσαι "alive and kicking"

Sunday, 17 June, 2007  
Blogger iSixtir said...

εγώ δεν με κλωνοποιώ...θα παραμείνω ο ένας και μοναδικός μου.
:)

Monday, 18 June, 2007  
Blogger bluesmartoula said...

Χμ....αναρρωτιέμαι.... από μαύρος γάτος, μήπως έγινες μπλέ?
Αναρρωτιέμαι η blue...
Χιχιχιχι
Χαίρομαι που αναπνέεις
Καληνύχτα

Saturday, 11 August, 2007  

Post a Comment

<< Home