Sunday, April 15, 2007

30αντάρηδες

Κοντεύω τα 30. Οι γάμοι και οι βαφτίσεις είναι περισσότερα από τα πάρτυ. 2 είδη για τους τριαντάρηδες. Αυτοι που βρήκαν την καλή την κοπελίτσα αλλά θέλουν και μια πουτανίτσα γιατί βαρέθηκαν να πηδάνε μόνο την καλή κοπελίτσα, και αυτοί που λένε, οκ καλά πηδάμε τις πουτανίτσες αλλά να είχαμε και κανένα μωράκι να πηγαίνουμε σινεμά, να πιούμε ένα ποτάκι να κάνουμε καμμιά αγκαλίτσα.

Μήπως τελικά μας πιάνει "περίοδος" όταν μπαίνουμε στα 30?

Πολύ καλός φίλος, τα είχε ένα χρόνο με μια κοπελίτσα.Στην αρχή είχε την ετικέτα της κοπελίτσας για αυτόν, αλλά ταυτόχρονα την ετικέτα της πουτανίτσας για κάποιον άλλον. Τελικά της έμεινε η ετικέτα της πουτανίτσας. Ο πολύ καλός φίλος χαλάστηκε για 35 δευτερόλεπτα όταν έμαθε για το κέρατο (σκληρόπετσος γαρ) αλλά επίσης με το που μαθεύτηκε το κέρατο, έπεσαν να τον κατασπαράξουν άλλες 3 πουτανίτσες...Δεν τον χάλασε καθόλου.Μυστήρια τρένα οι γυναίκες. Μυστήριοι σταθμοί και οι άντρες.

Άλλος φίλος, έχει 3 κοπέλες ταυτόχρονα, και λέει δεν μπορώ άλλο θέλω να βρω μια καλή κοπέλα να κάνουμε σχέση, να κοιμόμαστε μαζί να ξυπνάμε αγκαλιά.Κοντεύω τα 30, πότε θα σοβαρευτώ? Μάλλον μας πιάνει "περίοδος".

Άλλος φίλος πάλι, χώρισε με την 32 χρονών αρραβωνιαστικιά του, αυτός 35, βρήκε μια 25αρα. Έχει χάσει 5 κιλά μέσα σε μια εβδομάδα. Τρελή γυμναστική...Θέλω να χάσω 5 κιλάκια ρε γαμώτο. Αναλογικά μάλλον πρέπει να βρώ μια 20αρα, όχι τίποτα έρχεται και καλοκαιράκι. Θα ρωτήσω πρώτα αν θα έχει πρόβλημα η κοπέλα μου. Αφού μου είπε ότι της άρεσαν τα κορμιά στους 300, κάτι πρέπει να κάνω για να την ευχαριστήσω και εγώ.


Τώρα τελευταία βρίζω πολύ. Το γιατί δεν το ξέρω, μάλλον θα φταίει η δουλειά.

5 Comments:

Blogger snikolas said...

Βρίζεις ε; ε και;

Ps. Για τα άλλα δεν λέω τίποτα… είναι γνωστά.

Monday, 16 April, 2007  
Blogger bluesmartoula said...

Θα ήθελα πολύ να είμαι πάλι 30. Ή τουλάχιστον να τα πλησιάζω (προτιμώ τα 20 βέβαια...).
Θέμα 1: Όλα αυτά τα γεγονότα που περιγάφεις συμβαίνουν και στα 40. Οπότε δεν φταίνε τα 30
Θέμα 2: Άν δεν αρέσεις στην κοπέλα σου όπως είσαι, τότε γιατί είναι μαζί σου? (δεν είμαι καθόλου αντίθετη στις βελτιώσεις, βέβαια)
Θέμα 3: **μωτο κι εγώ γαμ*βρίζω τελευταία. Πολύ. Και ξέρω τι φταίει.....
Φιλιά γλυκά

Monday, 16 April, 2007  
Blogger iSixtir said...

Gnwsta, kai makrua apo emas toulaxiston ta asxhma :)

Pou les blue, mou eipe oti ths aresan ta kormia, alla to diko mou to latreuei.Egw fusika egina xwma me auto kai mono.poso xalbades eimaste emeis oi andres wres wres...:)
Afou ksereis ti ftaei giati den to moirazese mazi mas?

Tuesday, 17 April, 2007  
Blogger bluesmartoula said...

Το'χω ήδη μοιραστεί καλέ μου. Μου την δίνει να είμαι άρρωστη. Και καλά εγώ, το μωρό, όμως?....

Tuesday, 17 April, 2007  
Blogger MTdoggie said...

δε θελω να σε πληγωσω αλλα εσεις οι αντρες εχετε ενα χασιμο και στα 20 και στα 30 και στα 40 και στα 50........οχι βεβαια και οτι οι γυναικες ξερουμε τι θελουμε:το "καλο" παιδι θα φαει κερατο και ο "ματσο" αντρας θα μας κερατωσει.funny stuff!!

Tuesday, 17 April, 2007  

Post a Comment

<< Home